Finanse i usługi odrabiają kryzysowe straty
Rankingi mocy | Najmocniejsze brandy w 12 kategoriach
Średnia zmiana jednego z głównych parametrów naszego rankingu, mocy marek, wyniosła w porównaniu z ubiegłym rokiem niewiele, bo 1,7 proc. Największy wzrost mocy nastąpił w sektorze finanse (3 proc.) oraz w kategorii usługi i działalność deweloperska (2,8 proc.), które niejako odrabiały straty z zeszłego roku. Jedyny spadek dotknął natomiast sektora słodycze i lody (-0,5 proc.).
Z kolei największe przetasowania w czołówce dotyczyły kategorii pozostałe produkty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta